lunes, 6 de diciembre de 2010

Uf f f f f f f f ! ! ! ! !

Cal dir que no sóc pas una persona pessimista. Seguit d'això, però, continuaré amb els meus missatges de descàrrega. No ho faig pas expressament. Em poso davant la finestra blanca del bloc, reflexionant sobre la feina feta i... em surt tota la frustració. Poc temps, molta feina... el de sempre. Anem a preu fet. Quin remei.

Em sap greu pels lectors que puguin sorgir. No m'ho tingueu en consideració, si us plau.

Bé aquesta setmana, mapa conceptual. Què dir?
Quan creus que tens la situació dominada, tot endreçat i ben posadet, ben animada per la feina, que tu creus, ben feta, a punt per continuar el següent pas.
CATACRAC !!! de nou. Conceptes. Cap problema, tinc el cap ple de conceptes. Pràctiques amb les eines. Bé. A vegades fan una mica el que volen, però ben ensinistrades. Però... ordena'ls. Els conceptes, vull dir. No us penseu se me n'ha anat tan l'olla que vull interrelacionar amb el programari.

No hi ha manera, és un trencaclosques. Com pot ser? Tens el projecte en ment, el tipus d'informació que et cal. Però se't resisteix. I l'índex. No se suposa que t'ha d'ajudar? doncs, no. A mi no m'ha solucionat ni facilitat res.

I és quan em pregunto, no seria més fàcil fer-ho al revés? Després de fer les cerques desenvolupar el mapa conceptual i a continuació l'índex?

2 comentarios:

  1. Hola Magda,

    No sé com aneu de terminis, però ja veuràs com les idees surten (experiència pròpia).

    Salut i sort!

    Kenneth

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies,
    anem fent, anem fent, mica en mica

    ResponderEliminar